Thursday, April 8, 2010

無聊

到爆
我幾時先可以好似D好勁既人咁打字勁快

好想放假
大寶寶今日好忙,我應該把握機會讀好D書
要對得自己住真係唔容易
鬼叫要求高
但好想對住全世界大嗌
做 mud lxx lxxsx
不過會俾人 disown 同鬧同打
大寶寶的觀念感染到我啦
世事難料
呵呵

等我今晚煮飯俾大寶寶食先~

No comments:

Post a Comment