唉
媽媽明天早上來我家!
希望佢唔會鄙視我 D 傢俬既位置變動啦~
我今朝做左好耐家務,應該唔會俾佢話 dirty
:P
我好想買張 coffee table 呀
不過唔可以洗咁多錢 :(
同埋就算買都係考試後既事
考完試真係好多野期待咁樣
完成“聖人兄弟”既 research,旅行,行街,拾屋,拍拖,學煮飯,
GR 生日會 (狼人!?)...
死啦,我仲未搵到暑期工
今個暑假唔可以冇架
但係其實我好唔想做
屌
唉,媽媽話 1/5 & 1/5都要辦 “song” (ng sic type) 事
我 3 號考 legal theory
救命,好揀唔揀揀呢兩日
好驚呀
[首尾FU應,停 pen la]

No comments:
Post a Comment