Sunday, April 11, 2010

十三小時

我睡了足足十三小時
就快可以去比賽訓覺
痴線

想死
我覺得如果唔係我成日訓咁多
我就唔洗日日除左訓覺食野同溫書之外咩都唔做
過D咁既生活太唔尊重生命啦
唔該聽日開始唔好咁

我想朝早陪大寶寶踢波
之後煮愛心早餐俾佢食
翻學/溫書
去公園盪鞦韆
食水果做午餐 (最近肥左五膀)
翻學/溫書
煮晚飯
睇電視/電腦/出街行 (總之就唔好再溫書)
同大寶寶訓覺同起身 (因為佢每日都係八點前起身)

我要做野啦
今日好多家務
陣間仲要翻娘家

No comments:

Post a Comment