Thursday, April 29, 2010

我又幾日冇 update 啦
因為我真係冇時間
好似溫唔哂

我剛剛星期日冇交 GR audio,
仲未收到電話俾人鬧
唔知係咪俾人放棄左
但我真係唔夠時間用
所以鬧都唔係辦法
內疚之餘有 D 嬲
我一早話左考試個段時間暫停出街
冇人理

已經唔係第一次
次次考試都係咁
我宜家 msn 都係 appear offline
費事俾人問野

溫書去!

No comments:

Post a Comment